Milki´s!

Idag (4års kontroll).

Publicerad 2012-07-09 23:33:37 i Allmänt,

För er som undrar hur det gick för mig att arbeta mina första pass efter att ha varit ledig så länge så gick det ÖVER förväntan!
Inget var förändrat allt var sig likt! Det var en och annan ny apparat att lära sig men inga större förändringar så att säga. Så det var ju bara nördigt att få lite magkatarrs attacker och att gå runt och sura hela veckan innan pga nervositet, men jag antar att det är en ganska så "normal" reaktion. ;)
 
Strunt i det! Nu återgår vi till dagens!
 
Imorse vaknade jag asgrinig, sur, arg och lätt irriterad.
      Detta gjorde inte saken bättre...Hmmm folk undrar varför jag inte gilllar att han äter själv...  
Lite god frukost och hemmaövningar i solen hjälpte mig att bli av med en del av aggressionerna som jag hade vaknat med.
Klockan 15 hade vi en tid för Alinas 4års kontroll. Under hela tiden som vi var där så var jag en sån där löjligt stolt mamma. För varje gång Alina klarade av ett "test" så började jag fnittra och små skratta av stolthet! Min dotter är så duktig och jag är så sjukligt stolt över henne!
Hon var koncentrerad som tusan under hörseltestet.
 
Nä nu ska jag gå och lägga mig så jag kan vakna pigg och glad imorgon!
 
 
God natt! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela