Milki´s!

Segness!

Publicerad 2012-07-13 09:04:18 i Allmänt,

Sluta läs genast om du är pigg och vill fortsätta vara det ett tag till!
Jag är sjukligt extremt super seg & trött. Tålamodet är lika med nästan ingenting alls och detta trots att jag fick en "night off" igår då barnen sov över hos mina föräldrar igår natt.
 
Jimmy och jag passade då på att gå på bio vi såg Prometheus med skådisen Noomi Rapace.
Jag är inget sci-fi fan, får jag välja så blir det alltid nå romantiskt strunt, en riktigt dålig high school film eller en skräckis , men Prometheus var förvånansvärt bra!
 
Lägger in lite bilder från dagarna som varit sedan tror jag att jag ska ta på tjocksockorna & nå Astrid film och mysa ner mig i soffan med Alle. För idag känns det som en riktigt burrig höst-dag!
 
Lionel rockar sina fina converse som han fick av tant Mirja & farbror Ahmed i födeledagspresent.Tänka sig att converse till och med ser coola ut med pyjamasen på.
Segheten personifierad!
 

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-07-14 16:35:47

ha ha då har vi samma biosmak du och jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela