Milki´s!

Hågelbypark.

Publicerad 2012-06-14 23:47:28 i Allmänt,

Igår var vi till Hågelby med barnen och min fantastiska mamma!
Vi hade en helt perfekt dag som jag känner att jag kommer kunna leva länge på <3
Här kommer ett gäng bilder som får tala för sig själva (nästan).

Meter höga rhododendron & laktosmage!

Lunch på café Anna Geirtz.

10kr kostar det att köra omkring i den fina miniatyr staden.
Alina var galet nöjd!
Glöm alltså inte 10krs mynten när/om ni åker dit, funkar även med 1 euro!






Lite läskigt tyckte Alina.. Jag höll med...


I mammas och pappas trädgård.

Prinsessan Rapunzel.



Idag hade jag även en till super bra dag där jag bland annat blev bjuden på lunch hemma hos Jessica, lyxigt nog fick vi dricka lite mousserande till maten, bara så där en helt vanlig torsdag.


Dagen avslutade jag med att dra en sväng till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela