Milki´s!

Kalas igår då.

Publicerad 2012-06-03 19:41:53 i Allmänt,

Tyvärr så har Jimmy alla bilderna i sin telefon (glömde min telefon i bilen ingen pallade att gå o hämta den i regnet) och nu är han iväg och spelar fotboll, så bilder fr kalaset får ni se imorgon. Eller så kan ni också följa mig på instagram :).
Igår var vi och firade familjen Hamak/Quadria. De hade kombinerat kalas med inflyttningsfest, kalaset för Daniar som fyllde 1år den 12 maj och inflyttningsfest då familjen också flyttade in i sin fina villa den 12 maj.

Huset var riktigt fint och kalset blev riktigt lyckat!
Det fanns massa god mat och obegränsat med dricka typ.. ;-) Ingen var gladare än jag. ;-)



Bjuder på två bilder iaf från dit vägen och hemvägen.
Barnen däckade så fort de satte sig i bilen.

och en bild på Lionel från dagen efter..


Tack Ala, Jonas & Daniar för den fina festen!


Hela dagen idag har barnen har varit trötta och rastlösa medan vi de " stora" endast varit trötta.
Har helt ärligt varit extremt kassa föräldrar idag med kortstubin och noll intresse för lekar.
Energin har liksom inte funnit där.. stackars barn..
Men men det blev faktiskt lite bättre när vi fick spontan besök av spindelmannen ( Alinas smeknamn på Daniel när han är iklädd sin MC dress) och fina Linda.



Nu ska jag umgås vidare med Linda här, som ska stanna kvar och se på BB-finalen med oss. Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela