Milki´s!

Sämst.

Publicerad 2012-06-02 13:29:18 i Allmänt,

Ursäkta min sämsthet (?)på att uppdatera.
Här kommer några bilder iaf från de dagarna som varit, efter uppdateringen är det dags att ta tag i oss själva för senare väntar kalas & inflyttningsfest. -Hmm och till den ständiga frågan... undra vad man ska ha på sig?
I onsdags blev de inte riktigt som planerat.. Vi hade tänkt åka till stan och äta "romantisk" middag och därefter gå på bio.
Det fick bli bio på heron.. haha men det var nästan lika romatiskt det.. vi har nämligen suktat efter att få gå på bio bra länge nu, men har inte riktigt funnits tid för det.
Fick iaf bli MIB 3  (Ja Jimmy bestämde) måste dock medge att den var riktigt bra! :-)
Min romantiska present till Jimmy fick bli DiabloIII, han blev överlycklig (jag ångrar det redan).
Bebisarna i sina nya "onepieces"
Annars så har de senaste dagarna fyllts ut med bus & mys och gym & letsdance och pizza och det andra vanliga  som typ blöjbyten, skrik, gnäll, bajs på golvet.. ja ni vet det vardagliga!
Denna vecka har med andra ord varit super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela