Milki´s!

Snuttefilten.

Publicerad 2012-06-29 12:54:15 i Allmänt,

Minns ni Lionels Snuttefilt?
Den som fick pryda Lionels doptårta?
Den snuttefilten har kommit bort! Vi förlorade den någonstans i Skärholmen Centrum. Fy farao vad ledsen och ont i magen jag fick. Han har andra snuttefiltar också men den just den snuttefilten var Lionels absoluta favorit. Han hade haft den sen han var 1 månad gammal.
 
Jag åkte tillbaka till skärholmen och frågade i alla butikerna som vi hade varit i om de möjligtvis hade hittat den, men nej. Ingen hade sett snuttefilten.
Så Till slut bestämde jag mig för att köpa en ny, men eftersom det är en "limited edition" vara så var den såklart slut NÄSTAN överallt, :-)
 
Så jag/vi hade gett upp hoppet om att finna en ny, men när vi var i Trosa så gick vi in i en leksaksbutik där och se på maken!!! Vi fann en ny nyckelpiga snutte till vår lille prins!
Det blev ett kärt återseende! Han var så glad! Att han sen slängde den i backen några hundra gånger är en annan historia...
Lycka!

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela