Milki´s!

Södertälje!

Publicerad 2012-06-05 20:43:16 i Allmänt,

Idag var jag en sväng till "tokstaden".
Träffade Mirja över en fika & gjorde lite andra ärenden.
Som vanligt så träffar man alltid på nå gammal bekant när man åker till staden - trevligt.

Måste säga att det kändes extremt konstigt att gå omkring utan varken barnvagn eller skötväska (eller barn då såklart) kände mig hela tiden tom & visste inte riktigt vad jag skulle göra av armarna.
Men lite befriande var det att slippa gnäll, hungriga barn och - mamma jag vill haaaaaaaaaa tjat.
Men hur skönt det än var att strosa omkring HELT ensam så kunde jag inte riktigt låta bli att se på andras barn utan att sakna mina egna små hjärtan.

Men men jag passade på att svänga förbi Vickan också och ge henne en bamsekram på hemvägen då vi inte setts på evigheter! Skitmys! Hur ofta gör man sånt när man  har barnen i bilen? A L D R I G, för det blir liksom ett helt projekt att bara ta de i och ur bilen.

Å nu e jag hemma igen, ska ta tag i resten av tvätten och sedan kanske jag tar mig ett glas innehållandes någe alkoholhaltig dryck! Det är ju trots allt Swedens nationaldag... imorgon... ;-)





Godkväll för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela