Milki´s!

Syrian!

Publicerad 2012-06-07 19:58:32 i Allmänt,

Många tycker att Lionel ser ut som en latino rakt av, de säger ofta att han inte har någonting från pappas sida (förutom lockarna).
Han har Chilenskt temprament och är charmerande som bara en liten latino kille kan vara.
Men nu mina kära bloggläsare och vänner ska ni få veta att jag hittat hans Syrianska sida!
Ungen äter vitlök, ja alltså han ville käka upp hela vitlöksklyftan. fick dock stoppa honom då de kanske är för starkt för hans lilla mage..
Sedan fick han även testa på gullök! Ni skulle sett utbrottet han fick när jag tog ifrån han lökarna...
Han blev arg som en Chilenare!!
Herrejesus..
Ni kan ju tänka er hur hans vällingrapar luktade sen. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela