Milki´s!

Aggen är borta.

Publicerad 2012-03-20 22:18:49 i Allmänt,

En främlingsfientlig FB grej fick mig att koka över... Kanske lägger jag upp diskussionen på bloggen imorgon, kanske inte.. vi får se, jag blir så arg över alla fördomsfulla trångsynta människor som finns omkring oss. Men men drog sedan till gymmet och fick loss lite agg - väldigt skönt. Nu ska jag mysa med min invandrar make och hoppas på att han inte skjuter mig eller våldtar mig för det är tydligen så alla invandrare gör - så håll nu tummarna för mig så att jag får vakna helskinnad imorgon.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-03-20 23:28:32

kom och hälsa på så får du mysa bort allt dålig energi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela