Milki´s!

Bläh!

Publicerad 2012-03-28 21:17:40 i Allmänt,

Trots att dagen varit skön och relativt lugn så är jag nu slut som artist. Ligger däckad i soffan och ser på Barca - Milan matchen - spännande!<3 Alexis & Lionel Underbara män! GO Barcelona! Barnen är i Järna med morföräldrarna och myse, får alltså sovmorgon imorgon :D Yaay! Någon Mirja där ute som kanske kan tänka sig att gymma sig lite med en stackars sliten liten vit:en tjej dvs mig? Nå för höra efter.. i värsta fall får jag mogna till lite och dra mig till gymmet själv.

Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2012-03-28 23:23:25

Klart vi kör! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela