Milki´s!

Fredag.

Publicerad 2012-03-23 21:34:06 i Allmänt,

Idag har jag fått utbrott på Alina både en och fem gånger. Lillan e sjukt söt men så sjukt trotsig. Förutom att HEN(!!!) VÄGRAR lyssna på mig så här hon nästan "brytit" Lejonets rygg och stoppat en sten i näsan - gulligt! Jag kunde nästan se den där jäkla stegen opereras bort fr hjärnan... Nä nu var jag extrem. När mamma och pappa klev innanför dörren så kunde jag höra en hel kör i mitt huvud sjunga hallelujaaaaa! De tog barnen på promenad så jag iaf fick låga mat i lugn och ro. - lax och mosad potatis... 4 ggn gillt denna vecka. Jag älskar älskar lax. Jag fick även dricka ett glas rött!! Joo alltså i våran familj så kvittar det om det är fisk fågel eller mittemellan... Rödvin passar till allt! Jimmy j och jag passade även på att dra till gymmet en sväng, skönt bar bara vi och två till där. När vi kom hem igen låg barnen och sov och Ricardo satt utan sin mobil i handen - mirakel händer! Nu ska vi käka frön och dricka pepsi max, tydligen gott nuförtiden. Ha en fin helg. Ricardo har återigen målat min sessa till ett monster och sessan har i sin tur målat abuela till en .. jaa.. en fågelskrämma? Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela