Milki´s!

God morgon!

Publicerad 2012-03-15 09:29:05 i Allmänt,

Annorlunda att vakna utan varken barn eller man hemma, barnen har övernattat hos mamma & pappa och Jimmy jobbar. Men ska jag vara så där riktigt ärlig så måste jag erkänna att det kändes ganska så skönt! Dock så är det inget jag skulle vilja göra varje dag!
Har iaf fixat mig en god frukost, sett på ett avsnitt av  unga mödrar Danmark (tydligen ok att erkänna sånt nu för tiden om man ser till fb) och klätt på mig träningskläderna!
Tänkte nämligen sätta fart på min kropp genom att ha en liten träningsdejt med Mirja på gymmet en torsdagsmorgon - inte dåligt hörrni!
Näh slutpratat vill jag hinna sola mig lite såmåste jag dra typ nu!
Have a nice day!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-15 13:30:02

hej hej Morin!

Postat av: moryn

Publicerad 2012-03-15 14:43:21

Hej! ....?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela