Milki´s!

Hallå!

Publicerad 2012-03-12 13:51:40 i Allmänt,

Hallå! Dagen kunde inte ha startat bättre! Jag fick sova från 00.01 - 07.22 !Vilken skillnad sömn gör! Jag var inte ens på dåligt humör när jag vaknade och barnen kändes även de utvilade och glada! På fm slank jag in hos Antoinette och fick brynen fixade!! De hade nästan hunnit bli deprimerade av att se ojämna och buskiga ut! Herregud jag e värdelös på att noppa och fixa och sminka. Har aldrig varit min starka sida. De e tur för mig att jag har gift in mig hos syrianer - otur för de dock ;) Är ni proffs på make-up och sånt eller får ni ocksåskrika efter hjälp? När brynen var plockade så firade vi segern med thai-lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela