Milki´s!

I mitt kök!

Publicerad 2012-03-13 09:36:45 i Allmänt,

Har jag det pedantiskt.. inte ett endaste riskorn på hyllan och inte har jag heller knögliga kartonger intrycka i skåpen! Sådant e för lata loosers!
Så här ser det ut innanför mina luckor.

Man får liksom lite lust att slicka på hyllorna för de e så rena (så som jag brukar slickapå mina barnsfingrar efter att de lekt i lera ;-)
Nej ok.. jag erkänner.. this is SO NOT my house.. men jag önskar!
Detta är alltså hemma hos min svägerska. Man blir så glad av att kolla runt i hennes skåp. När det skiner och blänker så fint.
Nu har även Antoinette tagit tag i sitt kök och fixat kakel/mosaik det kommer bli så fint när allt e färdigtorkat! Ser proffsigt ut! (Kan det bero på att tjejen e pedant?) Anyways! Congratulations till ditt nya kök! Super fint!
Idag väntar städning och gym - Svärmor kommer till oss och passar barnen! Super tack!
Så städning var det..Måste städa mycket.. asså ni vet väl att Antoinette har ärvt sin städnoja från någonstans..;-)
Hej då.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-03-13 20:30:19

Ofan, tack, kom på nu att jag måste ta tag i kökskåpen imorn!! Jag har sagt det nu i ett halvår! ;) Men imorn så...

Postat av: Viktoria

Publicerad 2012-03-13 23:08:44

Hahahaha!!! Så jävla skön du e Morry! För ett ögonblick trodde jag att du blivit sjuk! Trodde på allvar att de va dina ordningsamma köksskåp först ;)

Älskar dig! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela