Milki´s!

21/3 helt enkelt.

Publicerad 2012-03-21 10:27:10 i Allmänt,

När jag skulle gå och sova inatt så vaknade Alina och grät.. av vilken orsak? Vet fortfarande inte.. hon är inte så medgörlig när hon vaknar på nätterna.. det är som att hon drömmer men ändå inte.. Efter några lugnande ord så somnade prinsessan gott. Så fort jag la mitt huvud på min förövrigt nya underbara sköna nackkudde, så dröjde det inte länge innan kalsongLio började grina och gnälla.
Blev att jag fick kliva upp x flera innan jag till slut tog över han till våran säng. Jag brukar föredra att pojken sover i sin säng då han rör sig precis hela tiden och hur som helst när han sover. Men tänkte att han kanske kanske skulle sova lungt. Men ICKE!! Det blev värre, fyra var jag uppe med han och tryckte i han en välling. Halv 5 somnade vi igen och klockan sex var han pigg som en lärka!! Mamma är alltså lite mindre pigg idag. Men tacka jesus för solen för den hjälper till att hålla mig vaken. Nu tänkte jag nämligen passa på att skura våra äckliga fönster och städa upp vårat konstant nerstökade hem. Jag får vila när jag ska gymma med Mirja sen.
Hey då! Glöm inte att fånga dagen! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela