Milki´s!

Järna.

Publicerad 2012-03-02 21:51:00 i Allmänt,

När jag var liten så tyckte jag om Järna!
När jag blev tonåring så tyckte jag inte om järna längre pga många anledningar.
Nu när jag är "gammal" så är de flesta negativa anledningarna bortsuddade.
Ibland kan jag få lite ångest över framförallt de idiotiska sakerna som jag gjorde, men jag måste lära mig att släppa sånt och gå vidare..
Skönt är det iaf att jag återigen tycker om den lilla byn, jag älskar att ta mina barn dit och att se de leka där jag en gång lekte som liten.
Jag skulle faktiskt till och med kunna sälja vårat hus i Riksten idag och flytta till Järna imorgon.
Men men vi får se vad framtiden säger.

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela