Milki´s!

Lördag 3/3.

Publicerad 2012-03-03 20:54:40 i Allmänt,

Våran lördag i bildform.
Utelek i det vackra vädret, gymmet (Gymline) för första gången på väldigt väldigt väldigt länge och biltvätt (Alinas bästa).
Vi avslutade våran fina lördag med att göra armband av underbara träkulor frånleksaksbutiken i Järna -SÅKLART!





Skönaste magträningen!


Min vackra dotter gjorde ett armband till mig, det är det första jag får av henne, blev alldeles lycklig i mammahjärtat när hon sa- Här mamma den är till dig! Tack mitt hjärta!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-03 22:52:08

Skönt att du är snygg även när du tränar din jävel. Jag ser ut som en överkörd gnu när jag gör det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela