Milki´s!

Måndag!

Publicerad 2012-03-05 20:11:34 i Allmänt,

Jag beundrar verkligen alla mammor därute som kan göra 150 saker samtidigt trots dålig sömn om nätterna.

Det är ofta man läser på fb eller diverse bloggar om mammor  som städar, INREDER, studerar, jobbar, lagar mat, bakar, dekorerar tårtor och leker med barnen på en och samma gång dessutom så hinner de lägga på sig ett lager (eller tre) med smink. Berätta hemligheten bakom energin.... hur gör ni? vad gör ni? vad tar ni?

Jag har iaf bestämt nu att jag ska bli en sån mamma när jag blir stor!

 
Här får ni en bild på min härliga/roliga/ underbara chej chej.

Nu.. Hej hej.

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2012-03-05 21:45:38

Jag gör så här ungefär. Gör frukost till barnen och när dom äter sminkar jag mig ca 10min samt fixar håret. Sen får dom leka av sig och jag äta frukost efter de städar jag köket. Nu röjs de tills maten sen när dom sover sover jag oxå fast inte lika länge som dom och under den halvtimmen hinner jag fixa och plocka hemma. Sen när dom vaknat så brukar vi ibland baka för att underhålla dom små. Typ kladdkaka som tar max 30min och medans du diskar undan slickar dom sleven:) och under hela dagen har du tänkt ut vad som du vill ha fixat hemma och de får du tid till när pappa kommer hem och tar över en stund. Be dom gå ut så kan du båda laga mat och få lite egen tid. Osv:) p.s min träning hinns inte me men snart ska jag klämma in den på kvällarna. Love you

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-03-07 09:11:05

Hahaha! :D Jag tror att jag gör mycket av det du skriver men jag vet seriöst inte hur jag egentligen pallar! Jag kraschar väl snart! Om jag nu inte börjar knapra nåt! ;) Haha nejdå...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela