Milki´s!

Minipromenad.

Publicerad 2012-03-26 10:07:35 i Allmänt,

Helgen har varit bra den har varit lugnoch skön och med inga som helst måsten.

Idag skickade jag iväg en glad Alina till dagis, varför? -Jo för att de skulle åka skridskor och för att åka skridskor  måste man ta sig dit med buss! Så två roliga aktiviteter väntade!
Själv så tog jag mig en mikropromenad efter att jag lämnat korvan, kan inte gå ordentligt då jag tydligen sträckt baksidan av mitt vänstra ben. Det gör så ont! Menjag ska iaf försöka gymma idag, har slarvat dvs missbrukat för mkt onyttigheter under denna helg. Men men, man måste ju få unna sig. ;-)


Ska försöka få odrning här hemma lite grann sen väntar lunchdejt med maken.

Ha en fin dag!

Moryn

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-03-26 11:50:20

vad blir det för mat? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela