Milki´s!

Vilka känslor!

Publicerad 2012-03-13 13:41:10 i Allmänt,

Idag ringde jag Kjell Gårdman.
Han är en mycket speciell man för våran familj. Han var den prästen som var med oss under den tyngsta tiden i våra liv, han fanns där för oss och var en riktigt genuin människa med hjärtat på rätt ställe.
Han vigde Jimmy och mig och han döpte även våran fina Alina.
Idag när jag ringde för att fråga om han ville döpa Lionel så visar det sig att han har flyttat 20 mil bort! Jag trodde aldrig att jag skulle reagera så starkt på det.. men när jag la på luren så grät jag floder...
Nu är han kyrkoherde i Norberg!
Hur ska vi nu kunna hitta en lika fin präst.....

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-03-13 14:05:13

men kan ni inte ta honom ändå?

även om han jobbar i en annan församling nu så kan han ju komma hit och döpa lionel...om han vill och kan resa förstås :-)det är är rätt vanligt att folk väljer präster från andra städer, det behöver inte vara den präst som tillhör den kyrkan så att säga.

kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-03-13 17:51:43

Va tråkigt! Ja fråga honom om han vill, har för mig at jag har läst att dem tar ut ev resekostnader och det kanske det kan vara värt :-) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela