Milki´s!

1 Maj!

Publicerad 2012-05-01 20:58:50 i Allmänt,

Ja första maj då!
Självklart så for vi upp till stan och demostrerade, vi vandrade stolt med i tåget från medborgarplatsen ända till kungsträdgården.
Lillkillen (och stor killen) fick stanna hemma..ingen var gladare än den stora killen ;-).
Men vi spolar tillbaka tiden en dag.
Igår firade vi valborg hemma hos Antoinette.
Hon fixade lamm, kebab, taboule & aubergineröra. Allt smakade som vanligt himmelskt!
Behöver jag tala om att det fick bli några glas rött till maten? Nää tänkte väl.
Efter maten tog vi oss iaf till Lida friluftsgård och såg på elden. Antoinette och Kristian köpte upp nästan alla lotter i lottståndet för att försöka vinna en nalle till Alina. Men det gick så där. ;-)
Bildbevis på Ricco när han hjälper antoinette med salladen.
Duktig pojke!
På Lida friluftsgård - Alina poserar med en kanin.
Vi satt uppe med grannarna Christian & Jessica fram till kl 2 på morgonen och pratade om allt mellan himmel & jord. Var super mysigt men kan tala om att det KÄNNS idag! Jag är ingen liten ung 18 åring som kan "festa" varje dag längre...
Morgonen fick iaf en lugn start med en god frukost och lugna barn. Urmysigt.
Här får ni några bilder från denna dag, sedan tänker jag fixa mig en god kopp Grön Te, slänga mig på soffan och ladda batterierna så jag orkar med morgondagen.
En självklar bild på de vackra körsbärsblommorna i kungsan!
Kaffe & choklad i den sköna solen.
Efter att ha gått en sträcka i högklackat & t-shirt var det skönt att komma hem och byta om!
Jag är ingen stadsflicka och kommer aldrig heller att bli någon.
Borta bra men "landet" bäst.
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela