Milki´s!

3 årsdagen.

Publicerad 2012-05-30 10:25:57 i Allmänt,


Min man,  kan visst överraska..
Imorse väckte han mig för att jag skulle hjälpa honom med en "grej".
"Grejen" visade sig vara champagne, vattenmelon & scrambled eggs till frukost. Mina tre favorit grejer. <3
Jag blev lite chockad men väldigt glad! Tack! Älskar dig så mycket! Och massa grattis till dig (som står ut med mig).

Imorse fick de endast bli lite vin till frukost.. (Vi kom fram till att vi inte skulle passa bra som alkoholister). ;-)
Champagnen får vänta till ikväll. Jimmys mamma ska barnvakta lite grann medan vi åker iväg och tar hand om oss. Exakt vad vi ska hitta på återstår att se. Vi är inga "planerare" direkt utan vi är väldigt impulsiva människor - på gott och ont. :-)




Det är ju även 3 år sedan Alina döptes, så när Jimmy dragit iväg till jobbet och barnen vaknat så tände vi dopljusen tillsammans. mysigt.

Nä nu måste jag städa lite grann, för jag nämde väl att svärmor kommer ikväll? ;-)


Ha en fin dag.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-05-30 17:55:13

Grattis till er och vilken härlig start på dagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela