Milki´s!

Barnpassning & fixing.

Publicerad 2012-05-10 12:15:29 i Allmänt,

Igår kom världens bästa föräldrar hem till oss och passade de små vildingarna.
Man kan ju tro att Jimmy och jag tog oss friheten att gå på restaurang, gå på bio eller att vi helt enkelt bara drog till gymmet. Men det fanns det absolut ingen tid för!
Vi drog iväg och handlade allt eller njaa iaf det mesta till dopet...
Mucho Roooli tänker ni då såklart! Det gör INTE vi kan jag bara säga!
Men men så är det! Snart är dopet förbi och då väntar bara 1 årskalaset också.. YAAAY! ;/
När vi kom hem satt mamma lite halvt sliten på golvet och plockade upp legosar som låg precis överallt och min slitne fader låg i soffan och såg på nyheterna.
Barnen.. de var badade och nattade! Helt fantastiskt!
Tack mor och far!
Jag var så nöjd över att vi inte tjaffsade(så mycket) under handlingen så jag bestämde att vi fick unna oss lite godis ba sådär e helt vanlig onsdag.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela