Milki´s!

Bilder från Lionels dop del 1.

Publicerad 2012-05-13 22:45:43 i Allmänt,

Gudföräldrarna kommer invandrandes. (I dubbelbemärkelse.. ;-))
(ett annat barn döptes samtidigt)
Bror min fick äran att bli gudfar på sin egen födelsedag!
Vi vill bara tacka alla för uppvaktningen vid Lionels dop!
Dagen/kvällen/natten kunde inte blivit bättre!

Klänningen har jag fått i present av Jessica & Christian den är så fin! Tack mina vänner!

Vill även tacka alla som hjälpte oss med att fixa allt.
Tack Antoinette för de goda smörgåstårtorna, tack mamma & pappa för att ni hjälpte mig att ordna ihop alltid (och för alkoholen) tack till Ibrahims fru som fixade en god Taboule och till Katja som agerade fotograf (nej du kommer fortfarande inte få betalt utan du får nöja dig med en lunch på Mcdonalds är du riktigt snäll så kan du få beställa plusmenyn). Kan inte nämna alla då vi har fått mycket hjälp av många! Tack och oändligt mycket tack för att ni hjälpte oss att fixa en fin dag.

Imorgon lägger jag upp några fler bilder fast då på allt runtomkring.


Ha en god natt!


Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-05-13 23:06:24

Tack själv snälla ni för att vi fick komma till en sån mysigt dop/fest och äter massa gott :) Du var jättevacker i klänningen och ni hade gjort så fint med all dekoration och små godisarna på bordet. Vi blev riktigt inspirerade (hur stavas det?) kommer att låna lite ideér :)

P U S S ! ! !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela