Milki´s!

Cerverakortet är nu förbrukat.

Publicerad 2012-05-15 09:45:47 i Allmänt,


Vi har satt sprätt på vinsten nu. För er som inte vet så vann Jimmy (vi) 5000kr att spendera på Cervera.
Vi bestämde oss för att byta ut vårt gamla porslin. Stod och velade länge om ifall vi skulle välja färgrika tallrikar & muggar eller om vi skulle köra "safe" och slå till på vitt! Det fick bli vitt som ni ser, det är ju trots allt tidlöst och så kan man fräscha upp de med lite färgglada servetter & dylikt.
(Stora Skålen & Ungsformen får stå för färgen). ;-)
Vi är iaf super nöjda & glada med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela