Milki´s!

Nörd!

Publicerad 2012-05-29 21:51:06 i Allmänt,

Hallå!
Hur mår ni idag?

Idag mår jag tio ggr bättre än igår, förutom att ha umgått med barnen så har jag fått leka av mig en stund med en kär vännina, druckit lite starbucks & pratat med en gammal kollega som fick mig att bli glad!
Den gamla kollegan är verkligen en sån människa som man blir glad av, bara av att se på. Hejja henne!




Annars så har jag liksom bara poserat för mig själv (och nu er) en hel del idag..

cool huh?
Nörd looken är verkligen min grej! Tack Claudia för de fina glasögonen.



Starbuckskaffet kan jag tyvärr inte ge fler än 2 Morinkas av 5 möjliga..
Motiveringen till det är att den inte är laktosfri vilket fick mig att rensa avloppen ( äcklig jag är va!?) och så får den minus också för att de går fan inte att sälja koserverad starbucks och tro att det ska bli lika great som the real thing liksom.. daah! 2 Morinkas får den dock för att de äntligen börjar fatta att starbucks behövs i Sverige typ NU! Så kan de smygstarta med lite i matbutikerna så kanske de släpper kylskåpet och bestämmer sig för att öppna kedjan Även i kalla Sverige! Fatta gott att dricka en kall starbucks på sommarn och en varm variant på vintern! MmmUmS!



Nä Nu ska jag pausa i pausandet och istället börja dansa.
Eller nää jag ska rättare sagt fortsätta ta tag i våran vidrigt stora klädhög!!

Någon som är intressera av lite klädrester förresten?

Nähäpp.. då åker de i högen för bättre behövande.

Ha en fin kväll!

Hej.





Kommentarer

Postat av: Jadis

Publicerad 2012-05-29 22:29:45

Men fy vad snygg du är då!!

Dags för mig att ta tag i det där med att röra lite extra på sig :-)

Blir lite motiverad när man ser din slimmade kropp..



F ö så finns Starbucks i Sverige, men jag minns inte vart... :-S En kompis till mig snackade om det. Minns int eom det var i Gtbg eller Sthlm bara...

Postat av: Moryn

Publicerad 2012-05-29 23:17:52

ÅÅhvad gullig du är!

Måste också sätta igång ordentligt.. mina planer på att bli biff börjar (har gått)åt helvete.. svårt att få tid till träning när man vill.. :-(



Joo starbucks finns väl på arlanda?

Annars så vet jag inga fler ställen.

Men ta gärna reda på vart din vän har druckit det så drar jag dit fortast möjlgt!!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela