Milki´s!

Dopbilder del 2.

Publicerad 2012-05-14 11:31:02 i Allmänt,

Lionel med härliga prästen Kjell- Erik.
Marshmallows doppade i choklad & strössel. Fint & enkelt att dekorera med.
Smörgåstårtorna som Antoinette fixade. Var super goda & fina!
Smörgåstårtan för Veggiesarna.
Tack Jenni för att du fixade en sån himla fin tårta till oss. Den blev en succé!
Detaljerna på den var fantastiska & den smakade så gott! Du är bäst.
www.jenniscakes.blogg.se
Texten på tårtan. "Aldrig ska vi sluta älska dig  du är allt vi har och allt vi ber om..."
En liten del av kakbuffén.
Giveaways ger man som ett minne av dopet till varje familj.
Duktiga stolta storasystern Alina.
Födelsedagsbarnet / Faddern.
De stolta föräldrarna!

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-05-14 12:17:54

Vilka härliga bilder (både del 1&2!)! Dopet verkar ha blivit väldigt lyckat! :)



Och så himla roligt och höra att ni blev nöjda med tårtan! :D Tack för äran och förtroendet!



Kram!

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-05-14 18:06:38

Vad fina ni var allihopa, och gud vad mkt god mat! Tårtan var ju skitcool också! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela