Milki´s!

Helgens bilder!

Publicerad 2012-05-27 21:16:27 i Allmänt,

Cha cha BLOGGÄN!  ;-)
Här kommer en liten frisk bilduppdatering från denna helg!
Vi har haft det fantastiskt! Lionels kalas blev så lyckad!
Vi hade sån tur med vädret och allt flöt på enligt planerna!
Kalaset hölls i föräldrarnas mysiga trädgård i Järna, vi serverade grillad lamm, soja korvar, qournburgare taboule, halloumi, korv, potatissallad, tomat & mozarella sallad, mammas majonäs, mammas starka chilisås & massa goda tårtor.
Cava, öl, vin, läsk, vatten & saft var drickorna som serverades.
Jag hoppas & tror att alla gick hem mätta och belåtna.
"Goodiebags till barnen" som innehöll förutom Godis också en liten leksaksbil.


Dekorerade återigen med maschmallows doppade i choklad & strössel.
Det är så fint, busigt & enkelt!


Alla var förvånade över min plötsliga tillväxt.. ;-)


Mamma fixar & donar!




Cava!

Lionel blev lagom bortskämd! Även Alina fick känna sig speciell, tack allesamman<3




Familjen Milki-Darwish



Lionels fantastiska tårta som morbror/gudfar bestämde temat på! jenniscakes.blogg.se
Alina hjälpte mer än gärna till att öppna alla presenterna då själva födelsedagsbarnet sov!
Pojkar...

Jag vill tacka mina fantastiska föräldrar för det fina kalaset! Ni är så jäkla bäst!
Är så tacksam över att få ha er som föräldrar. <3 Älskar er!





Efter kalaset åkte vi hem till svägerskan & hejjade gärnet på Loreen!
När jag vaknade imorse hade jag lagom ont i halsen efter allt hejjande..(läs SKRIKANDE).

Sjukt kul hade vi!



Det var ungefär här blev det klart att Loreen hade kammat hem segern!  ;-)



Den här dagen bjöd på sen VÄLDIGT sen frukost...
En snabbvisit till IKEA för att inhandla ett databord till Jimmys nya leksak.

Presenthandling till världens bästa mamma.

& grill & massa lek & häng i trädgården.




Underbar helg!




Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-05-27 22:22:59

Ååå vilka härliga bilder! Och ni verkar ha haft en helt underbar helg och kalas! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela