Milki´s!

En sån seg dag ni vet.

Publicerad 2012-05-15 21:15:58 i Allmänt,

Clownen i pyjamas. Haft en ok dag med barnen. Varför den bara varit ok är för att herr Lejon vaknade 1 gång i timmen inatt , oftast brukar han "bara" vakna varannan eller var tredje timme.. ( är detta normalt för en snart 1 åring förresten?) Men inatt var det iaf inge kul. Så då blir ju hela dagen en enda lång evighet av seghet och kort stubin. Men nu under kvällen fick jag iaf dra till gymmet, träna bort lite agg & pigga på mig lite. Powernapade även en kvart i solariumet. Skönt minst sagt! Alltså dagen har inte varit helt fy skam utan lite mys hade vi ändå idag då vi fikade & lunchade i den sköna solen.

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2012-05-16 22:28:25

Sover han i ert rum eller eget? Samt vaknar han och gallskriker (som att han är hungrig) eller är det mer att han börjar jollra?



Vår grabb började störas av oss mer och mer efter 1 års ålder, om vi vände oss i sömnen etc. Så nu bor han i eget rum och slutade i samma veva helt vakna på nätterna och vara otröstlig som han kunde vara inne hos oss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela