Milki´s!

Lionel 1 år!

Publicerad 2012-05-21 21:48:56 i Allmänt,

Igår blev vår älskade son ett helt år gammal!
Han har givit oss så mycket glädje lycka, kärlek och gråa hårstrån! Vi är så förälskade i honom. <3

Födelsedagen firades lungt hemma i Riksten tillsammans med mina föräldrar och bror, det stora kalaset kommer att hållas till helgen. :-)
Vi grillade, fikade, bakade (en misslyckad) tårta & hade det bara riktigt skönt helt enkelt!


På morgonen sjöng vi för Lonel & så fick lille eller ja numera "store" man öppna presenterna i sängen.
(Syrran öppnade de, glad var bara förnamnet).

Stolt kille i Barca tröja.

Inte så stolt längre...grinpelle.
Han är fortfarande sjuk och otroligt mammig & grinig. Det är mysigt till och från. ;-)


Underbara familj. Mamma & pappa tog sig en lång promenad och lärde känna hela Riksten området med barnen. Mysigt för de & skönt för oss att kunna åka iväg för att handla & att få laga maten i lugn och ro.

Det fick bli riktigt köttiga burgare till middag! Gott!


Tack till mamma & pappa som kom med det fina "bollträdet" till Lionel!
Mina föräldrar är så häftiga, igår gjorde de en storslagen entré när de kom hem till oss. Från "ingenstans" så dök de upp med ett träd i högsta hugg och sjöng stolt "Cumpleaño feliz" för Lejonet! <3 Hahaha härligt!

Denna vecka gäller det att ladda batterierna inför kalaset på lördag. Kommer bli stort & fint!

Ha en fin kväll allesamman!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2012-05-22 12:04:53

Grattis till sötnosen!

Allt bra med er?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela