Milki´s!

Mina beställningar.

Publicerad 2012-05-08 14:46:18 i Allmänt,

Bortskämd som jag är ibland så hade jag nästan glömt bort vad det var jag beställt. I vilket fall så blev jag riktigt nöjd med prylarna, dock så undrar jag vad f*n jag tänkte på när jag beställde de 150cm höga skorna. Men men de var riktigt snygga på iaf ;). Vi är bjudna på bröllop den 19 maj och då ska klänningen användas, en bild på hela outfiten får ni då det är dags! Måste skryta lite om att jag fick klänningen till ett pang-pris! Betalade ynka 250kronor för den på Nelly rean. Mer perfekt klänning för ett syryoyo bröllop hade jag aldrig hittat någon annanstans. -Absolut inte för det priset iaf!

Kommentarer

Postat av: Linda Nyström

Publicerad 2012-05-08 15:42:47

ååååh.. din klänning beställde mamma till mig för att jag skulle ha den på balen kanske.. men satt inge bra på mig.. :( aaaavis nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela