Milki´s!

Morning morning my friends!

Publicerad 2012-05-09 07:10:00 i Allmänt,

Jag är vaken och uppe före barnen vilket händer extremt sällan! Det är ganska skönt, men de e faktiskt helt ok känner jag nu. Får ju chansen till att dricka mitt kaffe i lugn och ro och så hinner jag andas in och ut några gånger innan gnällandet börjar dock så hoppas jag ju självklartpå att de ska vakna på strålande humör!
Annars så ser vi framemot denna dag då vi får träffa mamma/abuela & pappa/abuelo !!
Hoppas ni får en fin dag!
Vaknade lite härligt svullen i fejset idag efter gårdagens intag av alldeles för många saltade frön men snäll som jag är så besprarar jag er den synen!

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela