Milki´s!

Positiv!

Publicerad 2012-05-04 14:17:46 i Allmänt,

Idag är humöret på TOPP!
Har inte fått mycket gjort, MEN jag har fått lite ordning på vissa saker iaf.
Jag kan erkänna att jag slappar mycket när jag är hemma men det hör till känns det som. Jag vill inte behöva känna press på att göra saker. Alina behöver inte gå till dagis må-fre 9-16. Nej! Rutiner hit & dit, det kommer! Visst barnen känner sig trygga med rutiner, MEN det kommer, snart börjar jag jobba igen och då plötsligt så är rutiner ett måste!
Nu passar vi istället på att njuta.
Dagis, förlåt Förskolan får snällt hålla sina dörrar öppna för oss (Alina). Bra va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela