Milki´s!

Skön helg

Publicerad 2012-05-06 22:56:58 i Allmänt,

Igår passade Ricardo barnen en stund så Jimmy och jag kunde åka och träna tillsammans och idag ställde svägerskorna & farmor upp och passade barnen - TACK det betyder väldigt mycket för oss att få den hjälpen.

Annars så har vi faktiskt haft en sk*t bra helg!
Vi har tagit det lungt, myst, tränat & fixat med några saker.
I skrivande stund sitter jag med färg i håret, va på tiden, var ett tag sedan jag färgade barret. Nu hoppas jag bara resultatet blir bra :-s

Nu måste jag gå och skölja bort färgen. 30 min blev visst 45. Oops.

Men först några bilder SÅKLART!





Lionel spatserade omkring med den här ihåliga korken i munnen halva dagen.
Vet inte varför det var så roligt men antagligen så var det kul för att det "visslade" till varje gång som han andades ut i den. HAHA såg skit söt ut iaf. Joo min son är lite speciell ;-).


Min lilla Söta Alli.


Ryssröra! Minns ni?
GOTT!



God natt.

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-05-07 00:18:05

Vad är ryssröra? :)

Postat av: Mary Jane

Publicerad 2012-05-07 10:40:24

Damn in my box vad du är duktig som tränar regelbundet! Skulle jag med behöva göra! :p

Vad blir det för hårfärg?



Jo, det är några som tycker att han påminner om Frodo :p Haha! Speciellt nu när hans hår börjar bli så långt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela