Milki´s!

The Relatives.

Publicerad 2012-05-14 22:18:08 i Allmänt,

Våra släktingar som är bosatta i U.S.A kom över för att ta farväl idag, de ville träffa barnen en sista gång och se vårat "nya" hus innan de drar vidare till Irland där de kommer spendera en vecka hos sin familjemedlem som är bosatt där. Jopp man kanväl säga att vi är utspridda lite överallt;-).
Pappa & lejonet sjunger tillsammans.
Lionels fina vintage skor från H&M.
Marcela & Tia Angelica.
Espero que tengan un buen viaje y que nos encontremos pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela