Milki´s!

Vår härliga dag!

Publicerad 2012-05-04 00:32:49 i Allmänt,

Haft en super mysig dag! Norea min vän sedan många många herrans år tillbaka kom och besökte oss tillsammans med sina två döttrar! Att boka en träff med sina vänner är nästintill omöjligt nu för tiden. Men idag fick vi iaf till det och det var super kul! Norea har börjat plugga till undersköterska och trivs som fisken i vattnet! Roligt att se sina vänner trivas och må bra! Det gör att man själv blir glad. Efter besöket drog bror och jag iväg till gymmet. Det var grymt skönt! Hade inte tränat på några dagar så det var underbart att få gå till gymmet och bränna lite kalorier, "bygga muskler" och att sola! Speciellt skönt var det att sola, då jag alltid tar mina små power naps i solariumet. :D Lionel ser "oskyldig" ut på bild nr 1 men är egentligen Fett skyldig ska ni veta! Näh ni.. sägs att sömn är viktigt när man tränar sååh jag tänkte liksom att nu är det kanske dags att sova. Får se om barnen tillåter det bara.. fullmåne vet ni.. å de har redan vaknat 4ggr var. KUL God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela