Milki´s!

Vattenspridare = glädjespridare!

Publicerad 2012-05-24 21:29:59 i Allmänt,

Idag var det förskolansdag! Så barnen hade fått massa gott att äta på förskolan så som glass, popcorn & melon! Fick en liten chock dock när jag hämtade Alina, de blev nämligen även ansiktsmålade.. jag fick snabbt veta att det var "pippi" Alina blev sminkad till... eeeh! Ja, fröken kanske hade slagit sig i handen innan.. ;-)
Efter dagis busade alla grannbarnen i vattenspridaren! Oj så roligt de hade! Det var fantastiskt härligt att se på de små skrattande skuttande liven! <3
Dagen för Alina avslutades med en liten middagsdejt!
Korv med hemmagjord potatismos OCH icke att förglömma OLIVER!


"sweaty sweaty" Min kväll däremot avslutades med en "joggingrunda" (Joggade 60% PW40% )!
Jag säger bara OMG! Kondition please kom till mig!
Nu måste jag plocka städa vika moppa och BB:a!
Hoppas ni också haft en fin dag!
God kväll kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela