Milki´s!

Vi två.

Publicerad 2012-05-22 12:29:39 i Allmänt,

Vilken FANTASTISK seg dag!
Vad jag än gör så lyckas jag inte få mig själv att bli pigg. Mina ögon vill bara slutas och min kropp känns som spagetti. Har drabbats av en åkomma som de flesta kvinnor drabbas av en gång i månaden i ca en vecka... Surt.
Lillgrabben fick gunga sig en liten stund efter att vi lämnade lillan på dagis (även detta var ett uppiggningsförsök som misslyckades).
Även om det inte gjorde mig pigg så gjorde det oss glada iaf :-)
Lejonet ger mig en blomma. så "fin"!
Nu ska jag pumpa musik & sen ska jag fan städa! Får ju Herrbesök snart så då måste de va cleeeant! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela