Milki´s!

Den dära bullendagen.

Publicerad 2012-10-04 18:24:17 i

Allt för att sälja... men men för all del om ni nu måste köpa bullar så köp då från skogaholm, det är de absolut bästa! ;)

Igår iaf så blev de både fix OCH träning.Den här infon är endast för er som ville veta alltså.
Å så har jag ju givetvis bildbevis på det.


Annars så har jag idag hunnit med lite ärenden i Södertälje samt att jag även inhandlat presenter till alla de hundra kalasen som Alina blivit bjuden till denna månad. (obs överdrev när jag skrev hundra).

Nu är jag iaf på jobbet och har precis tryckt i mig 10bitar sushi..
1bulle på det så är jag körd. Men men får väl bli till att träna lite extra..

Å en daaaagens på frun då.


Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela