Milki´s!

Första "riktiga" arbetsdagen.

Publicerad 2012-10-03 09:39:29 i



Nu har jag varit och lämnat mina hjärtan på förskolan. Alina startade med spanska och Lionel med inomhus aktiviteter (samt storgråt).
Å vad det gör ont i mitt hjärta när han gråter så, det är ju jag som ska trösta om han är ledsen.. ingen annan... fan alltså det skulle vara så mkt lättare om han bara var glad. Dock så vet jag att han lugnar ner sig, men de e hemskt att behöva lämna honom ledsen.. men men...
Jobbar em-pass idag, så jag vet inte om jag ska dra och träna nu eller om jag ska fixa och dona hemma.
Eller om jag kanske hinner med både och?

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-10-03 11:26:40

Usch vad jobbigt att han ska bli ledsen, även om han lugnar sig sen, känslan för en själv sitter ju i hela dan sen :( kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela