Milki´s!

Helgen!

Publicerad 2012-10-28 22:08:16 i

Den här helgen börjar glida mot sitt slut. Mamma och pappa har precis åkt hem efter att ha varit hos oss och myst hela dagen. Efter att vi nattat barnen så såg vi på, The dictator tillsammans .. så himla extremt rolig film! Har inte hört mamma skratta så mycket på länge <3

Förutom, film och Skratt så har den här helgen också bjudit på alldeles för MYCKET godis, alldeles för lite träning och två jobbpass för mycket!! ;)


ok då.. igår hann vi med lite familjehäng i skärholmen också..







Nu är jag för trött för mitt eget bästa. Sov gott kära ni.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela