Milki´s!

Höstmys!

Publicerad 2012-10-22 20:31:54 i

Charmen med att jobba skift är att kunna åka iväg en helt vanlig vardag och mysa. Ledig från jobb & dagis!

Tog bussen ut till Lida med barnen, längesedan jag åkte kommunalt någonstans, är ganska mysigt ändå, och för Alina betyder det mycket att få trycka på stoppknappen!

Väl på Lida gick vi skogsmulle-rundan, vi (läs ungarna) hoppade i vattenpölar ( läs Lionel ville slänga sig i vattnet och rulla sig i lera) och så fikade vi (mackor & varm choklad) och hade fruktstund vid vattnet!



























Sen kom pappa och hämtade oss.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-10-22 20:54:12

Jättefina bilder, tänk vad lyxigt vi har som bor så nära lida ändå:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela