Milki´s!

Ny hårfärg!

Publicerad 2012-10-10 21:52:58 i

Började dagen med att luncha med Louise och hennes vännina.
Riktigt trevligt var det, vi fick nämligen chansen att prata om alla de jobbiga skuldkänslorna man hela tiden har som mamma! skönt att veta att man ändå är relativt "normal". ;)







Efter dagishämtningen så var vi ute och hängde med grannarna i området. Med handen på hjärtat så har jag många ggr tyckt att vissa grannar är lite halv "torra", men vissa är riktigt sköna trots deras lite överseriösa utstrålning.. äsch det var iaf trevligt. punkt.





Impulsiva-Morran kom fram idag och valde att färga håret rött. Bra val! Tack Antoinette för hjälpen, utan dig hade impulsiva-Morran sabbat Moryns hår.


Nu är de dags att knoppa, första fm passet väntar oss alla imorgon. Vilket innebär att vi måste stå och hänga vid dagisdörren klockan halv sju för att sedan bege oss till jobben. Sju börjar vi. Hoppas allt flyter på ordentligt.

god natt.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-10-11 09:17:05

hoppas vi inte tillhör de "torra" hö hö!
vad snygg du är i håret och vad långt det blivit, blir lite avis, mitt hår har ju stannat i växten! ;)
kram

Postat av: stina

Publicerad 2012-10-11 11:28:11

sv: vilken tur!! kan bara säga detsamma, dvs ni är motsatser till torrt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela