Milki´s!

Poop morgon!

Publicerad 2012-10-30 10:47:44 i

Idag vaknade jag på helt fel sida!
Jag kände det så fort jag hörde Lionel ropa "maaaammaaaa" från sin spjälsäng klockan kvart i sju. *suck
Så klart så går mitt hemska humör ut över min stackars dotter..
Så nu sitter jag här hemma med kläder att hänga upp, med ett hem att städa och med ett hemskt dåligt samvete över att ha tjaffsat med Alina!


Hoppas dagen blir bättre.. eller jag menar hoppas mitt humör blir bättre.. annars så kommer mina kollegor få stå ut med satmaran Morran ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela