Milki´s!

Stan.

Publicerad 2012-10-29 22:24:07 i

Idag besökte jag stan tillsammans med Louise.
Som vanligt så hade vi en rolig och intressant dag... Fick ett par byxor och en hel del linnen/tröjor med mig
hem... Supernöjd med mina inköp. Nu behöver jag bara hitta ett par ordentliga skor också.
Tror att jag funnit ett par, men jag måste kika vidare..

vad säger ni?


En TYPISK grej när Stor & Liten är ute i stora världen är att våra bussar och tåg ta mig fan ALLTID är sena eller inställda! Så våra makar blir alltid trakasserade och illa tvingade till att ryka ut och rädda oss i nöden..
Tack för det.




Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-10-29 23:31:23

nån som hoppa framför tåget ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela