Milki´s!

Yesterday!

Publicerad 2012-10-31 10:06:12 i

Igår fick jag en semesterdag bara så där någon timma innan jag skulle börja jobba! Tacka gudarna för det! Jag har varit så extremt slö och trött och arg och blä de senaste dagarna. Jag känner att jag bara vill bort från allt som har med jobb och allt att göra! Jag e nog mest trött på mig själv dock. Inge motivation till att ta tag i något och min bitterhet ligger på ytan hela tiden, tyvärr så är det mina närmaste som blir lidandes av det. Men jag ska på något sätt försöka "komma upp" igen..
Kanske får unna mig lite massage hos min duktiga kollega Gitte snart, för att få bort spänningar o skit.

Till något helt annat.
Igår testade vi Jessicas vårullar som säljer så bra. de var jätte goda.
10små för 40kr. 10 stora för 100kr.
Skynda fynda!



Hör av er till Jessica Beskow på fb.
Eller så säger ni till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela