Milki´s!

Crybaby!

Publicerad 2012-09-25 10:00:33 i Allmänt,

Nu är båda barnen lämnade på förskolan.
Jag har gråtit som ett litet barn.
Pedagogerna är så gulliga de lugnade mig genom att tala om för mig -Att jag inte är den första mamman som blivit ledsen (jag tror de ljuger ;-)...Jag började nämligen böla mitt i sandlådan när de nämne att jag "skulle kunna gå hem" . Såklart så skärpte jag mig och gick och sa hej då lugnt och sansat till barnen. Men så fort jag klev utanför grindarna så bölade jag hela vägen hem.


 
Mina älskade ungar.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-09-25 20:25:36

tack för din fina kommentar moryn:)
förstår att det var skönt att komma iväg, det kan ni leva på länge.
tänk att lionel börjat på dagis nu, tyckte det var nyss han var en mini. hoppas allt ska gå bra. alina får ta hand om honom :)
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela