Milki´s!

En vecka!

Publicerad 2012-09-22 23:47:02 i Allmänt,

1 Vecka.
1 Vecka fick vi åka iväg och vila upp oss.
Barnfria 1 vecka!
Barnfria Utomlands 1 vecka!
Ja det kändes otroligt vemodigt att lämna barnen en hel vecka, men jag/vi visste att barnen var i mycket trygga händer,
 
Voilá här är vi nu och barnen mår prima!
 
Vi hade daglig telefonkontakt med barnen vilket gjorde att de ändå kändes "nära".
När vi kom hem blev Alina överlycklig över att se "oss"  (Hon frågade genast efter sina presenter typ).
Lionel han var ASSUR och besviken på oss (vilket fick oss att må lite halv dåligt) men det  släppte som tur var efter någon timme eller två..
 
Kameran och telefonerna var inget vi prioriterade i Turkiet så det blev inte så många bilder, dock så har vi de finaste "bilderna" sparade i våra hjärtan. *höhö
 
 
Tacksamma som tusan är vi för att vi fick den här möjligheten!
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-23 10:17:30

Hur fan kan du lämna dina barn en hel vecka? Tror du inte att de blir påvärkade av det? Om du är så desperat över att få vila upp dig så borde du inte skaffat barn för JA det är MYCKET jobb

Postat av: stina

Publicerad 2012-09-23 11:08:24

sååå skönt att komma iväg,det behöver man ju verkligen...
ser ut som om ni haft det jättebra!!!
kram

Postat av: Carla

Publicerad 2012-09-23 15:12:41

Hahaha anonym!
Ja Moryn, om du inte visste det nu så är det mycket jobb med barn, å man får absolut inte lämna barnen i en vecka sådär. Jag menar, JAG personligen tycker det är bättre att vara trött, bitter och kommentera meningslöst i ren avundsjuka än komma bort en vecka, vila upp sig, ta hand om kärleken och bli en bättre förälder när man kommer hem. Faktiskt, om jag fick välja fritt skulle jag tveklöst vara en sån som anonymt kommenterar andras bloggar, känns som schysst livskvalité.

Postat av: Rishie

Publicerad 2012-09-23 23:05:58

Anonym,
vågar du inte stå för vad du säger?
helt hundra på att Moryn känner dig.
Anyways Moryn har tur som har en familj som ställer upp. Ingen har påstått att det inte är jobb med barn, men hon ska väll för fan inte sitta inlåst i 18 år till eller?
Så nä ditt inlägg osade bara ren avundsjuka o inget å ta åt sig av.
Tror inte barnen blev så värst påvErkade, notera E inte Ä din korkade idiot.
hennes Bror

Postat av: Katja

Publicerad 2012-09-24 15:06:13

NÄÄÄÄÄÄ Men gud, Moryn!!!! Hur kunde du göra så mot dina barn och lämna de med sina föräldrar, som tydligen enligt VISSA ANONYMA kan inte ta han om de, så DU kan vila och med nya krafter ge mera till dina barn! Jag Fan känner dig inte länge!
AHAHHAHHA
Vissa personer har inget liv (borde skaffa ett och lära sig att stava) Istället sitter och spy galla ( Moryn jag kan den nu och vet vad det betyder) och skriver massor dumma kommentarer, avundsjuka människor!

Postat av: Louise

Publicerad 2012-10-04 21:47:38

Meeen guud människor alltså!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela