Milki´s!

Fredag.

Publicerad 2012-09-28 21:44:16 i

Idag har vi haft en riktigt bra dag!
Vi blev bjudna på lunch hemma hos fina Ala! Som vanligt så blir man verkligen uppassad när man är hos familjen Hamak-Quadria. Tack! <3





Barnen gjorde kaos! Tur för Ala att hon jobbar kväll imorgon. ;)





Våran fd arbetskamrat-Annica var också där med sina barn. Så då fick man passa på att mysa med en 2månaders bebbe också (har mina barn verkligen varit så små?).

Efter besöket hos Alita så åkte vi hem till världensbästahus i Järna och bakade piroger.






Å nu sitter jag här, återigen BARNFRI i mitt hem och ska äta några godisar och sedan blir det till att hoppa i säng.För Imorgon är det först och främst jobb som gäller sen blir det bröllopsfest!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela