Milki´s!

Klockan tre.

Publicerad 2012-09-01 03:31:00 i Allmänt,

Vad önskar man att man kunde göra klockan 3 på natten?
Ok ni fräscha unga singel människor behöver INTE svara på den frågan.
Jag kommer istället tala om för er vad jag önskar att jag kunde göra klockan tre på natten!  S O V A! Men efter en liten incident så får man inte det, utan det enda man "får" göra är att motvilligt men dock så  nödvändigt - duscha 1 av 2 barn, byta sängkläder, börja tvätta, hänga tvätt osv...
Känns skit bra.
 
Jag tror att detta är perfekt för er ungdomar som vill åldras lite fortare.
Upp och tvätta barn och kläder mitt i natta och på det så kan ni också passa på att slänga in ett blogginlägg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-09-01 15:08:18

Mina favvo nätter! ;) Näe man är ju inte kaxig efter en sån natt! Kram

Postat av: Bora

Publicerad 2012-09-20 16:34:24

jag har hellre vuxen mys =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela